Hakukoneoptimointi Google WordPress

Tehtäväsi on olla löydettävissä

Palveluitasi ja tuotteitasi todennäköisesti etsitään jo! 88% internetin käyttäjistä aloittaa tuotteen tai palvelun etsimisen hakukoneista.

Näkyvyyskampanjan tarkoitus on parantaa sivuston sijoitusta hakutuloksissa. Hakukoneoptimointi parantaa aina sijoitustasi, mutta vain pitkäjänteisellä työllä noustaan tuloksissa kunnolla. Näkyvyyskampanjassa tuloksia seurataan ja sivustoa parannetaan jatkuvasti. Pitkällä tähtäimellä hakukoneoptimoinnin tarkoitus on olla sinulle sijoitus, ei kulu.  

"Kuha löytyy Googlettamalla."

- Kotisivuasiakas

Hakukoneoptimointi SEO Google Adwords Con Logo
HAKUSANATUTKIMUS LÄHTÖKOHTANA

Hakusanatutkimuksessa on tavoitteena luoda kattava lista avainsanoista, joilla asiakkaasi hakee tarjoamiasi palveluja ja tuotteita netissä. Tarkoituksena on tehdä digimarkkinointia ja luoda sivusto, joka nojaa näihin oikeisiin hakusanoihin, ei siihen mitä oletamme asiakkaiden hakevan.

SEURANTA JA RAPORTOINTI

Sivuillesi asennetaan Google Analytics kävijäseuranta, jolla seurataan sivulla vierailijoiden lisäksi digitaalista markkinointia ja mainonnan tehokkuutta. Raportoimme sinulle kuukausittain tuloksista ja vaiheista, pääset myös itse seuraamaan sivustosi kävijöitä vaikkapa puhelimestasi Google Analytics-sovelluksella.

GOOGLE ADWORDS

Näy silloin, kun asiakkaat hakevat Googlesta tarjoamiasi palveluita tai tuotteita. Maksat vain silloin, kun he käyvät verkkosivustossasi tai soittavat sinulle mainosta klikkaamalla. Päätät itse AdWordsiin sijoitettavan summan. Seuraamme tarkasti hakusanojen tuottamaa tulosta. Pitkällä tähtäimellä hakukoneoptimoinnin on tarkoitus olla sinulle sijoitus, ei kulu! 

Hakukoneoptimointi Jaani Väisänen
Hakukoneoptimoinnista vastaa Jaani Väisänen

Jaani Väisänen on mies, joka syttyy numeroista ja kaavioista. Hänen alaansa on asiakkaiden myynnin kasvattaminen digitaalisten prosessien, uusasiakashankinnan, arvontuotannon, tiedonhallinnan ja optimoinnin kautta.

Jaani tekee palavalla intohimolla hakukoneoptimoinnin, asiakasprofiloinnit, konversio-optimoinnin, Google AdWords-mainonnan sekä tutkii analytiikan, kehittää verkkomyynnin prosessit ja asiakaskokemusta...

Jaani on korkeakoululehtori ja tiimivalmentaja, sekä filosofian tohtori tietojohtamisen saralta. Hänellä on taito tehdä epäselvästä asiasta selvää ja ymmärrettävää.